Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Początki wakacji.

By czerwca 25, 2016 , ,

 Początek wakacji (dla mnie)zaczął się dosyć chaotycznie i nie aż tak wesoło jak rok temu. Dlaczego ja to tutaj piszę? Bo mogę.

czwartek
Ostatnie dni były dosyć chaotyczne. Zaczęło się od czwartku. Wtedy po całym dniu prób na apel w szkole i po wieczorze filmowym, gdzie trzeba było powstrzymać łzy i pożegnać się z niektórymi. Po tym wieczorze szybko pobiegłam z koleżanką do miasta (około 21) wywoływać zdjęcia i robić album dla naszej pani.
W sumie do 4 w nocy robiłam film i album dla naszej wychowawczyni z koleżanką.
piątek
Rano był apel. Na apelu też zdążyłam się popłakać.
I potem trzeba było pożegnać się z całą klasą.
I w końcu wychodzisz z tej sali po wszystkim.
I patrzysz na znajome twarze wychodzące z tej klasy.
Jedni mają łzy w oczach, drudzy narzekają, że ich głowa boli, albo biegną bo wakacje.
Ale ja zostaje i patrzę, i nawet nie zauważyłam, kiedy zaczęłam płakać.
Gdy wracałam z koleżankami do domu wydmuchałam nos. Hehe. Niespodzianka to była krew na chusteczce.
Potem przez około 7 godzin byłam z niektórymi osobami z klasy nad jeziorem.
Było fajnie..
Nie zauważyłam, kiedy ten czas minął.
sobota
Rano poszłam z Nastką do miasta na zakupy. Ale dalej miałam pewne nie miłe sprawy w głowie..

 dzisiaj na urodzinach kuzynek przesiedziałam parę godzin samotnie w polu. I fajnie.
Przed mną jeszcze parę takich szybkich dni.
Chyba.












Dziś był taki trochę pesymistyczny post.
I mam nadzieję, że to jeden z niewielu takich smutnych postów.
PA
!

ps. nienawidzę, gdy ćma siada mi na monitorze

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

2 komentarze

  1. Dla mnie początek wakacji to kolejny zwykły dzień
    Piękne zdjęcia!
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/06/spring-haul.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie potrafię uwierzyć w ten początek wakacji, czuję się jakbym miała za dzień, najdalej dwa wrócić do szkoły. Z tymże, ja nie kończyłam szkoły, tylko klasę i z większością osób zapewne spotkamy się po wakacjach.

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń