Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Co tam?-Książki, chińszczyzna, zdjęcia, zeszyt.

By lipca 02, 2016 , ,


Zupełnie nie wiem jak mam się pozbierać po koncercie.
Aż się dziwię, że tutaj piszę.
To było CUDOWNE.
HOW BEAUTIFUL
Chodzi oczywiście o koncert Florence+The Machine.
Nie mam słów.
Kiedy się bardziej hm... ogarnę, to wszystko dokładnie opiszę.
Mam dla was parę moich ulubionych piosenek z ostatnich dni (na samym końcu).






Wczoraj byłam tylko i wyłącznie w Galerii Bałtyckiej. W wakacje robię bardzo dużo i jestem bardzo produktywna. Kupiłam tyle:
Nie wiem jak to jest, ale mogłabym jeść masowe ilości makaronu z kurczakiem i popijać to tym za słodkim piciem Liczi z Asia Hung  (to nie jest post sponsorowany).
Albo siedzieć do czwartej rano i czytać książkę-  Florence + The Machine Głos Wszechmogący (inspiruje!) albo Endgame
W pociągach właśnie najczęściej czytam Endgame.
W te wakacje naprawdę się najeżdżę nimi.
Śpię w bardzo niewygodnych pozycjach tylko po to, żeby kot nie uciekł.
Ciągle coś gryzdam w moim „zeszycie” albo co chwilę patrzę na rękę, by upewnić się, że nie spada mi opaska koncertowa z FATMu.
I tak właśnie mi mija kolejny tydzień wakacji.




To PA!










Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

7 komentarze

  1. Prześliczny kot. Cieszę się, że udało Ci się przeżyć tak wspaniale koncert!
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa jaki slodziak :) Zgaduje ze wspomnienia nie zapomniane x

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna nazwa bloga, ciekawa. Zdjęcia są też wyraźne, miło się na nie patrzy. Jednak Twój sposób pisania nie jest najlepszy. NIe wyciągnęłam zbyt wiele z tej notki i nie miałam co czytać, popracuj nad ttym. życzę powodzonka :) - Violet

    OdpowiedzUsuń
  5. Żałuję, że nie byłam na koncercie Flo, jest cudowną duszyczką i mam nadzieję, że będzie tworzyć jak najdłużej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bycie produktywnym to podstawa, nawet jeśli są wakacje :)

    OdpowiedzUsuń