Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Co tam?

By lipca 18, 2016 ,

Dobra... czas coś napisać.


Co tu, co tam?
Może nie wszyscy wiedzą, ale w poniedziałek miałam mieć zabieg. Niestety przesiedziałam parę godzin w szpitalu i się dowiedziałam, że zabiegu nie będzie. Super.
Więc jutro jadę do Dębek na prawdopodobnie dwa tygodnia. I będzie przerwa na blogu.
Niestety 21 lipca blog obchodzi pierwszą rocznicę. I nawet nie wiem ,czy uda mi się z tej okazji napisać posta. Jest czwarta rano, a ja piszę TO, a o jedenastej już wyjeżdżam. Nie będę miała tam internetu. Nie wiem, czy będę wogóle dziś spała. W każdym razie już teraz chcę wam podziękować za ten rok. Post urodzinowy bloga najprawdopodobniej pojawi się z małym opóźnieniem. Jeszcze raz dziękuję i do zobaczenia za dwa tygodnie (błagam wcześniej).



Zdjęcia z serii "gdy Agata przesadzi z obróbką".






Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

5 komentarze

  1. To już teraz gratuluje wytrwałości
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej no świetne te zdjęcia. Szczególnie pierwsze. Gratuluje rocznicy bloga. Wytrwać rok na jednym blogu to dla mnie na prawdę coś.
    oddychacpowoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję rocznicy :) I wytrwałości

    TheMilqaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymaj się i nie daj się! Gratuluję rocznicy bloga! Keep it goin'!

    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia prezentują się pięknie. Gratuluję wytrwałości w pisaniu bloga. Bardzo lubię przeglądać dodawane przez Ciebie posty. Pozostaje mi tylko życzyć Tobie jeszcze więcej postów, coraz to ciekawszych :)

    OdpowiedzUsuń