Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Moje próby- fotografia low key.

By lipca 07, 2016

Hej dziś dosyć krótki post. Nie było mnie tu 4 dni, ale teraz mam czas i planuje zrobić "mały" zapas postów na wakacje. Dziś o "low key". Nie będę za dużo tłumaczyć, o co chodzi, bo teraz to były tylko próby.
INSPIRACJE
 CO TO LOW KEY?
Stwierdzenie "Low key" w języku angielskim oznacza "niski klucz". W świecie fotografii to technika robienia zdjęć o przewadze nasyconych i ciemnych tonów.
WIĘCEJ










Jak już pisałam, proszę nie krzyczeć to tylko, próby :( 
pa!

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

4 komentarze

  1. Myślę, że próba wyszła calkiem dobrze
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny wpis i ładne zdj
    ogólnie przyjemnie czyta mi sie twojego bloga pozdrawiam
    Zapraszam na nowy post http://riwlawn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia wyszły bardzo ładne :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń