Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Wakacyjne inspiracje i linki.

By lipca 09, 2016 ,


Hej! Dziś wakacyjne inspiracje i linki. Mam nadzieję, że będą one lepsze od tych ostatnich (od tych).

czyli darmowe i kocie plakaty
 do pobrania.







                     

                                     


Mam nadzieję, że inspiracje i linki przypadły wam do gustu.
Jak wam mijają wakacje?
Mnie z jednej strony naprawdę dobrze- mam czas na pisanie tutaj, pofarbowałam sobie włosy, jutro jadę do galerii bałtyckiej, a z drugiej strony przeraża mnie myśl o pobieraniu krwi i narkozie. Nie długo będę miała zabieg. Nie ważne.

PA!

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

8 komentarze

  1. Całkiem niedawno w biedronce były takie mini terraria i szklarnie, idealnie nadawałyby się do takiego szklanego lasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam oglądać inspiracje na blogach. Mam pytanie masz originalną penny board? czy z jakiejś innej firmy? :D Bo się dziś tak zastanawiam bo kupiłam se ostatnio i mam podobne kółko na środku deski xD
    http://pasjeweroniki.blogspot.de/2016/07/ulubiency-czerwca.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawie każda fiszka podróbka i oryginalna ma to kółko :) mam fishskateboards pl i mogę polecić.

      Usuń
  3. Kotek z plecaczkiem <3 Ciekawe czy mój byłby zadowolony gdybym go w taki zaopatrzyła... xD
    Świetny jest taki wypłowiły fiolet na włosach. Sama mam w planach farbowanie, ale jeszcze nie wiem na jaki.
    Mogę spytać jaki ty zrobiłaś? :)

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. płukanką dla babć ;) Wystarczyła mi na dwa mycia, a teraz mam takie platynowe.

      Usuń
  4. Jakie piękne zdjęcia :)
    Zapraszam do siebie :) https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zestawienie. Często szukam różnych zdjęć, drukuje je potem i umieszczam nad biurkiem. Są źródłem moich inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń