Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Z obiektywem w lesie- makro, drzewka i nudne zdjęcia.

By lipca 03, 2016 ,


Cześć. Jak wiecie (pewnie większość z was tego nie wie) zamierzam pisać w wakacje codziennie lub co dwa dni. Nie miałam pomysłu na posta (nie miałam zdjęć do posta) więc znalazłam, jakieś starsze zdjęcia i zrobiłam z nich Obiektyw. W sensie, że post, gdzie głównie liczą się zdjęcia.









































pa!


Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

8 komentarze

  1. Śliczne zdjęcia :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są śliczne i bardzo podoba mi się, że kombinujesz z kolorystyką!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia!

    http://themilqaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia. Widać, że masz pasję.
    Nowy wpis http://werablogerkaa.blogspot.com/2016/07/atut-kazdej-kobiety-2.html#more

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie bawisz się głębia ostrości :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Robisz lepsze zdjęcia maro ode mnie - jaki masz obiektyw? Drugie zdjęcie maku jest super - takie delikatne, ciemne, tajemnicze. Podoba mi się.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń