Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Zdjęcia, których nie było i kolaże.

By lipca 13, 2016 ,

 
Hej, hej! Dziś bardzo luźny post- zdjęcia i kolaże ze zdjęć, których wam jeszcze nie pokazywałam.
Tak... znów mnie nie było. Teraz na serio przez parę dni będę w domu i mam parę pomysłów na posty i mam nadzieję, że dam radę pisać co dwa dni.
biały
żółty

czarny
różowy 





spokojnie jeden z nich ma dziurę w ekranie... 

Dobra.. PA! Oby do jutra.


Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

4 komentarze

  1. Podoba mi się najbardziej zdjęcie starej szklarni... Bo to chyba jest szklarnia, co nie? Pozostał jej psuty szkielet, pomiędzy prętami widać niebo i zachodzące słonce. Coś cudownego :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre ze zdjęć są naprawdę świetne np, to z tymi roślinkami (5 od końca)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również najbardziej podoba się szklarnia. Uwielbiam fotografię i Twoje zdjęcia przypadły mi do gustu. Trzymaj tak dalej!
    dominikamajer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń