Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

4 pomysły jak wykorzystać osttnie dni wakacji.

By sierpnia 21, 2016 , ,






1. Zrób piknik!
Znajdź fajne miejsc, kup trochę jedzenia i pójdź z przyjaciółką na piknik.


Zdjęcia:
1
2 i 3 i 4 i 5 tumblr
6 i 7 http://imbirkowy-blog.blogspot.com/2015/08/nasze-spotkanie-nas.html
2. Zrób camping z przyjaciółką.
Przenocujcie razem parę dni na dworzu, świetna zabawa!
zdj tumblr
Zobacz jak ja z Nastką zrobiłyśmy camping- klik.


3. Zrób jakieś DIY.

hologram DIY klik!
zdjęcia Tumblr

4. Naucz się czegoś nowego.
Zacznij rysować, tworzyć, cokolwiek! Zacznij codziennie godzinę od dziś.

zdjęcie 
5. Znajdź nową muzykę.
1. Wolf Alice- My love is cool.
2. Florence and the machine- Ceremonials
3. Arctic monkeys- AM
4. Melanie Martinez- Crybaby.
Polecam, ja.


6. Zrób maraton filmów Disneya.
Zbierz 10 ulubionych filmów Disneya i obejrzyj je wszystkie w jedną noc.
More top 10:
Król Lew
Alicja w Krainie Czarów
Potwory i Spółka
Lilo i Stich
Królewna Śnieżka
Piękna i Bestia
Kopciuszek
Księga Dżungli
Arielka
Alladyn

7. Wyślij pocztówki  i listy do znajomych, co mieszkają dalej.
Wrzuć do koperty parę pocztówek, krótki list, 3 opakowania kiślu, czekoladę i wyślij.


PA!!!



Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

8 komentarze

  1. Świetne pomysły, wykorzystam ten z piknikiem i DIY :*
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnie dni wakacji na pewno wykorzystam aktywnie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny, bardzo klimatyczny wpis!
    Karolina
    karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pomysły. Pikniki tak mi się kojarzą z dzieciństwem *.*

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Camping świetna sprawa, długi czas włóczyłam się ostatnio po Bałkanach śpiąc w namiocie...takie poranki na łonie natury są dużo piękniejsze:)

    http://wolnosc-ponad-wszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. 7. zacznij pisać bloga :) tak jak ja :) mam już blog, ale niedawno stworzyłem właśnie nowy o relacjach i związkach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam jeszcze jeden pomysł: instalujesz sobie promocje w telefonie, a następnie lecisz na wymarzone zakupy, gdzie wszystko kupujesz w niższych cenach.

    OdpowiedzUsuń