Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

8 rad i parę pomysłów jak fotografować zwierzęta domowe.

By sierpnia 17, 2016


Hej! Dziś post, do którego bardzo długo się przygotowywałam. A dokładniej krótki poradnik jak fotografować zwierzątka domowe.  Będzie tu parę rad i kilka pomysłów dotyczące tych zdjęć.



Często nasz pies lub kot po prostu boi się aparatu. Nie zna tego przedmiotu i możliwe, że czuję się lekko zagrożony. Daj mu obwąchać aparat i się do niego przyzwyczaić.


Zastanów się, co w twoim pupilu jest wyjątkowego i co chciałbyś na tym zdjęciu pokazać, a co ukryć.
Dużo łatwiej jest zrobić zdjęcie na dworze. Zwykle jest tam lepsze światło i ciekawsze tło.










Przez zdjęcia z lampą, mogą być czerwone oczy, a z długim czasem naświetlenia pupil się może rozmazać.
To pa!
Polecane blogi:
http://pasjeweroniki.blogspot.com
http://violet-end.blogspot.com


Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

7 komentarze

  1. Ojeju jak dobrze że o tym napisałaś, uwierz mi Moja franka zawszę ucieka albo się porusza do zdjęć. Co jest najgorsze :/
    Na jakim trybie robisz zdjęcia?
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robię na manualnym. Ja na szczęście mam dosyć spokojne koty, ale polecam położyć ulubioną zabawkę na obiektywie :)

      Usuń
  2. Może też wykorzystać zabawki zwierzaka i wiele innych rzeczy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatny post teraz już wiem co zrobić, aby zdjęcia wyszły profesjonalne :)
    Pozdrawiam:*
    http://patrycjapiluch96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat moim zwierzętom zawsze się jakoś uda tyle, że ich wzrok na fotografiach wtedy mówi "co ona robi?" hahah.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś w sam raz na lekcje fotografii, które czekają mnie w tym roku 😊

    kreatywnablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bardzo bym chciala miec zwierzatko, ale sie z chlopakiem dogadać nie mozemy :(
    ja nie moge miec psa, a on nie chce kota. a o innych zwierzetach nawet nie myślelismy.

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń