Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Last week-zdjęcia z ostatnich dni i Haul.

By sierpnia 13, 2016 ,


 Hej! Dziś będą zdjęcia, które zrobiłam w ciągu ostatnich dni i Haul :) 



Plecak
Vans
Naszywka Pull&Bear
Jeansy
Bershka
Etui
H&M

T-shirty
Pull&Bear
H&M

Nie wiem :( 

Mam nadzieję, że post wam się podobał.
  • Co byście w nim zmienili?
  • Co wam się najbardziej podobało a co najmniej?


LOSOWANIE
3  losowe osoby, które napiszą swoje ulubione zespoły muzyczne będę polecone w następnym poście.

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

8 komentarze

  1. Ale świetne etui na telefon! :D Strasznie podoba mi się nagłówek Twojego bloga *_*

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic bym nie zmieniła, uwielbiam twojego bloga taki jakim jest :) Bo jest unikalny :)
    A co do zespołów to:
    1) 5 second of summer
    2) Bars And Melody
    3) The Vamps
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Matulu, jakie żarcie *.* Te zdjęcia nóg wyszły świetnie xD
    Jak dla mnie mogłabyś dodawać więcej jedzonka ^^
    Ten kot z pierwszego zdjęcia - geniusz. Na czym on się tak usadowił :>

    Zespoły to:
    1.The Rolling Stones
    2.Nirvana
    3.Arctic Monkeys

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małpki <3 A jedzenie to zwykle jem na kanapie i nie wygląda to tak ładnie :d

      Usuń
  4. Staję się Twoją stałą czytelniczką i obserwuję Twojego bloga, ponieważ bardzo podoba mi się jego klimat! <3
    Karolina
    Mój blog: karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje zdjęcia i wygląd bloga to cudo. Aż chce się tu zaglądać <3

    Miłego dnia/wieczora, G xx

    OdpowiedzUsuń
  6. O wow, chciałabym takiego donuta! A te placuszki musiały być pyszne :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń