Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

To już rok, 2 tygodnie i 1 dzień z wami! Rocznica bloga i konkurs.

By sierpnia 06, 2016 , , ,

Jeden z niewielu postów, gdzie naprawdę się rozpiszę.
Wiem, że zniknęłam prawie na miesiąc, ale zdecydowanie przydała się ta przerwa. Niedługo zobaczycie jej większe i mniejsze skutki (pozytywne, zero zniszczeń!).


JAK NIE CZYTASZ, NIE KOMENTUJ.

Co tak naprawdę znaczył ten rok?
Na pewno rok świetnych przygód. Ten blog w pewnym sensie był znakiem przyjaźni. Mojej i Nastki (klik). Zaczęłam go pisać 21 lipca, z moją przyjaciółką. Nie spodziewałam się, że przez ten rok tyle się zmieni i tyle wydarzy.
Były te negatywne wspomnienia (np. ten dziwny post)
i te za które bym oddała wszystko by do nich wrócić np. TEN post z obozu lub ten z Zakopanego.

Czemu świętuję rok?
Przyznam się- nie świętowałam 100 obserwatorów, 25 tysięcy wyświetleń (miałam napisane 2500 i się mega zdziwiłam) czy równo dzisiaj 1100 komentarzy.
Mogę świętować czas, ale liczb w postaci obserwatorów czy wyświetleń, które przychodzą do mnie, codziennie nie widzę sensu. Bo pomiędzy 122 obserwatorem a 123 nic się nie zmienia, jednak pomiędzy pierwszym a stu dwudziestym którymś zmienia się dużo. Może trochę za dużo.
No to skoro już wytłumaczyłam wam, co świętuję i czemu to...
Co się zmieniło?
Najłatwiej by było napisać wszystko. I to jest prawda. Ale zróbmy to inaczej.
Autorki bloga
Od pisania tutaj zrezygnowała Nastka a Szkielet został aż do dzisiaj.
Zdjęcia
Jakość zdjęć, wygląd, kolory, ostrość, kompozycja... Kiedy zaczynałam tu pisać, nie miałam za dużo wiedzy o fotografii, teraz troszkę więcej, ale i tak cały czas się uczę.
Np.Zachód słońca na tej samej plaży. Roczna różnica.

Zdjęcie po prawej to mały spoiler Dębkowego posta.

Tekst
Jest to zdecydowanie rzecz, która na tym blogu najgorzej mi wychodzi. Nie umiem pisać ani się rozpisywać. Najlepiej mi się "piszę" takie posty, gdzie wystarczy, że napiszę "zdjęcia zrobione w Gdańsku, pa!". Mimo to, że nie jestem w tym najlepsza, popełniam mniej błędów ortograficznych i interpunkcyjnych.

Ja
Rzecz, a tak właściwie osoba, która się najbardziej zmieniła. Mój style, moje gusta muzyczne, moje miejsca zamieszkania...
Konkurs
ODWOŁUJĘ KONKURS, ZBYT MAŁO OSÓB SIĘ ZGŁOSIŁO.. PRZEPRASZAM :/



PA!
Tak to środki do leczenia rybek.
PA!

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

20 komentarze

  1. Gratulacje! Widać właśnie na zdjęciach, że robisz postępy :)
    Życzę dalszych sukcesów!
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    DREAMSSTATION- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam jak na tym blogu była jeszcze Nastka. Długo zastanawiałam się co się z nią stało. Zdjęcia na blogu bardzo się zmieniły, przynajmniej ja mam takie odczucie. W sumie mój blog ma już 2 i pół roku i czuję, że bardzo dużo się zmieniło. Tak naprawdę wszystko. Tobie też życzę dużo pozytywnych zmian.
    Pozdrawiam, Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że jesteś tak długo :p Nie dawałam żadnych oficjalnych informacji o zgonie Nastki, bo sama nie zauważyłam, że ona po prostu przestała pisać i tyle. Dzięki!

      Usuń
  3. 1 rok to już bardzo długo ;) Przerwy czasem się zdarzają i czasem działają na dobre ;)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wytrwałości i życzę jej dalej

    Startuję w konkursie
    Zaobserwowałem jako mada
    link do bloga https://maaddami.blogspot.com/
    w zakładce współprace

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, mam nadzieję, że będziesz blogować jeszcze dłużej, bo lubię oglądać twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow przez ten rok to na prawdę sporo zmian! Szkoda, że nie czytam go od początku za czasów Natalii. I masz rację... nie powinniśmy świętować liczb tylko bardziej czas i w tym przypadku biorę z Ciebie przykład ♥ Różnica zdjęć jest powalająca!! Zrobisz post o fotografii? Mimo, że nie piszesz dużo to piszesz bardzo fajnie! Uwielbiam Twój styl pisania. Piszesz luźno, widać że to Twój jakby notes a nie tak sztywno jak wszyscy, że czasami nie da się czytać. Gratuluję wytrwałości!! Życzę więcej sukcesów i czekam na kolejne posty ♥

    www.kinczes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) PS. Nie Natalii, Anastazji xD PS.2 Piszę dosyć często, to była moja pierwsza taka przerwa. Mam niedługo zamiar napisać coś o fotografii :))

      Usuń
  7. Naprawdę gratuluję ci wytrwałości :) Lubię twojego bloga głównie za to, że naprawdę prowadzisz go lekko i przyjemnie, a to że nic nie piszesz - nie szkodzi. Masz dobre oko do zdjęć, przyjemnie ogląda się to co wstawiasz :> Na pewno z czasem pisanie postów przyjdzie ci łatwiej, też na początku swojej obecności na blogerze czułam się jak kompletny grafoman, więc bez obaw ;P Bylebyś miała siłę i chęci kontynuować tego bloga ^^ Tego ci życzę z całego serca :*

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję pierwszego roczku! Mój blog ma już półtora, ale nie było mnie na nim większe pół roku, a w dodatku został niedawno wyczyszczony i zaczęłam go prowadzić od nowa, ale gdy usuwałam posty też zauważyłam, jak wiele się zmienia, ja się zmieniłam i blog zmieniał się razem ze mną. Ciężko mi jakkolwiek wypowiedzieć się o konkretnych zmianach na blogu, bo jestem tu pierwszy raz, jednak na pewno nie ostatni i przy następnej okazji postaram się już bardziej wypowiedzieć :) Faktycznie między obydwoma zdjęciami jest duża różnica, na plus, widać, że coraz lepiej idzie Ci robienie zdjęć. Czekam na kolejne posty oraz te "pozytywne skutki" przerwy :) I życzę kolejnych udanych rocznic! Z przyjemnością dodaję do obserwowanych, brakuje mi właśnie takich blogów na liście czytelniczej! Tutaj już od przeczytania jednej notki wiem, że to jest to miejsce w sieci, którego szukam i do którego chcę wracać :)

    Biorę udział w konkursie:
    Zaobserwowałam z czystej przyjemności jako Paulina M., tak jak tutaj
    Wstawiłam banner na bloga https://sloiczeknutelli.blogspot.com/ (kolumna z gadżetami po prawej stronie jest widoczna dopiero gdy wchodzi się w notki :D)
    Chciałbym POST PROMUJĄCY

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję roku bloga, też niedawno obchodziłam jego rocznicę, a dokładnie 19 lipca, haha.
    Widać, że zrobiłaś duże postępy w blogowaniu, wystarczy rok, żeby naprawdę osiągnąć sukces. I takich sukcesów życzę Ci jak najwięcej! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rok prowadzenia bloga to już sporo czasu :) Bardzo fajnie, że jest taki konkurs, popieram inicjatywę ;)
    Blog Nazywamsięmilena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak, rok to dużo czasu choć zazwyczaj mija jak jeden dzień! Widać, że bardzo się rozwinęłaś przez ten okres :) Życzę Ci kolejnych rocznic na blogu!
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Zmiany jak najbardziej na plus, widać sporą różnicę. Gratuluję także rocznicy, oby na roku nie pozostało. Wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje kochana roku bloga! Sama będę miała za miesiąc rocznice bloga!
    Wytrwałości w blogowaniu!
    Na twojego bloga wpadłam przez przypadek i od tamtego czasu czytam zawszę wszystkie twoje posty, zdjęcia są mega!
    Pozdrawiam, Weronika
    Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej dzięki :D Nie wiedziałam, że tak często tu gościsz :)

      Usuń
  14. Gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja o pierwszej rocznicy mojego bloga w ogóle zapomniałam :( jak miałabym napisać z tej okazji post to chyba wyglądał by tak samo oprócz ''autorów'' bo od początku pisałam sama :)
    http://pktoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń