Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Helios 44M-4- recenzja, zalety i wady, przykładowe zdjęcia.

By września 04, 2016 , ,


Hej! Dziś post o obiektywie- Helios 44M-4.



Zalety                                        
1. Cena
2. Bokeh, a tak właściwie możliwość                  
wyboru wysokiej przysłony
3. Bardzo jasny obiektyw.
4. Mocne wykonanie. Wykonany w całości z metalu.


Wady
1. Brak Autofokusu.
2. Jak chcesz obiektyw do aparatu cyfrowego, to tylko ze specjalną przejściówką. Na szczęście znaleźć tę przejściówkę to nie jest wielki problem.
3. Fotografowanie tylko w trybie manualnym; co daje też brak możliwości fotografowania z lampą błyskową.
4. Nie ma możliwości zmiany ogniskowej (stała ogniskowa 58 mm).
5. Dosyć ciężki.
Ja mój obiektyw razem z przejściówką do Nikona kupiłam po około 200 złotych i uważam, że to bardzo mało. Bardzo mało jak na dobry obiektyw z przejściówką do niego. 
Obiektywy schodzą tak po około 200-350 zł (z przejściówkami i bez). 

Krótko o Heliosie.
Obiektyw firmy Zenit był sprzedawany wraz z Zenitem (aparatem analogowym).
Produkowany za czasów Związku Radzieckiego.

 Minimalna przysłona: 16
Maksymalna przysłona: 2
Obiektyw stałoogniskowy, 58 mm.
W całości wykonany z metalu.





Więcej zdjęć TU, TU.

Czy polecam? Zdecydowanie tak!

Dobra, żegnam się z wami!

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

2 komentarze

  1. Fajny pomysł na posta! Aparat trochę mnie przekonał ale sądzę że pozostanę przy swoim najpierw kupie nowy laptop xD Fajne zdjęcia!
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, ja za bardzo w fotografii nie siedzę i mam tylko cyfrowy sprzed pięciu lat ;P

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń