Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Luźny post bez nazwy. Roczek posta.

By września 26, 2016 ,


Hej! Dziś bardzo luźny i bardzo spontaniczny post.
Trochę o moim ulubionym poście z serii last week i o tym jak szybko leci czas.



mój bambus z IKEI.

Więc dziś odkryłam, że dziś mija równo rok od napisania TEGO posta.
Równo rok temu zebrałam worek orzechów.
Równo rok temu zaczęłam moją przygodę z escape roomami. Wtedy poszłam na mój pierwszy escape room. Dwa tygodnie temu zaliczyłam mój 20 ecape room.

Jak już mówiłam wracam z tą serią "last week" czyli tą, którą zaczęłam około rok temu.

Piszę tego posta, aby za rok do niego wrócić i sobie pomyśleć.
Pomyśleć tak szczerze, po go ja go napisałam.


Nowa książka!



To pa!

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

4 komentarze

  1. Rok posta - pierwszy raz się z takim czymś spotkam. Zawsze spotkałam się z rokiem bloga ;) Sama się nie mogę doczekać roku mojego bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Rok posta? Pierwsze słyszę, ale pomysł ciekawy.

    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie widziałam posta takiego :D Książka wydaje się ciekawa, z samej okładki. Też mam tego bambusa z Ikei!
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł na wpis genialny :D No to wszystkiego najlepszego z okazji roku posta ^^

    OdpowiedzUsuń