Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Moje urodziny i urodzinowy tag.

By września 25, 2016 ,





Hej! Dziś post z moich urodzin, które były tydzień temu. Czyli 18 września, tego samego dnia co moja mama.
Dodam też tag. Tag, czyli coś, co bloger dodaję do swojego posta, gdy nie wie co napisać.



Ile lat kończysz?
Kończę 13 lat. 
Tak, czyli zaczęłam pisać bloga, mając 11.

Najlepsze wspomnienie z urodzin.
Zdecydowanie z tego roku, gdy razem z moimi koleżankami obsypywałyśmy się brokatem na balkonie. To było lepsze od fontanny czekoladowej na moich 8 urodzinach.
Brokat- polecam Szkielet.

Z kim najbardziej lubisz spędzać urodziny?
W samotności z moimi kotami.
Tak serio to jak wszyscy z rodziną i przyjaciółmi. Wiem mało oryginalnie.

Gdzie wyprawiasz swoje urodziny?
Zwykle w domu.

Najśmieszniejszy prezent urodzinowy.
Nie pamiętam, abym kiedyś dostała coś wyjątkowo śmiesznego.

Jakie według mnie powinno dawać się prezenty na urodziny?
Kreatywne z sercem, duszą, nogami i głową.
Ja zawsze wywołuję zdjęcia z daną osobą, czasami kupuje balony. 
Po prostu kreatywne.

Wolisz głośne czy skromniejsze imprezy urodzinowe?
Skromniejsze.

Ulubiony rodzaj tortu.
Nie przepadam za ciastami, więc tort lodowy.








Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

8 komentarze

  1. Spóźnione Sto lat :* Aby twoje marzenia się spełniły, aby zdjęcia były coraz lepsze, dobrych ocen oraz wszystkiego co sobie zażyczysz! Ciekawy Tag :)
    Zdjęcia są świetne jak zawsze :D
    Pozdrawiam, Weronika
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego - nie pamiętam, kiedy ostatnio miałam 13 lat, ale wiem, że nie był to najwspanialszy okres w moim życiu, ale za to potem było już fantastycznie ^.^
    Skromniejsze urodziny są wspaniałe - wokół siebie ma się te najważniejsze osoby, z każdym można pogadać do woli, pośmiać się, powygłupiać.
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego :) Zazdroszczę Ci, że masz koty. Kiedyś i ja będę mieć, lecz jeszcze nie wiem kiedy... Koty to najwspanialsze stworzenia XD

    Mój blog: https://kasiastrzalek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat! Jakaż jesteś młodziutka! :) Ja urodziny mam 28.09. ale niestety nie 13 a 23 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i dla Twojej mamy ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego!
    Czas spędzony z kotami jest zawsze najlepszy :D

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego!
    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie, że czas spędzony z kotem jest najlepszy! Wszystkiego najlepszego jeszcze raz i powodzenia w dalszym blogowaniu! Nie ma co się załamywać, wszystko idzie w dobrą stronę!

    OdpowiedzUsuń