Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Mrocznik 1- buty, Scream Queens, jesień i wianki.

By września 08, 2016 ,




Hej! Zaczynamy serię... Mam nadzieję, że się spodoba. Ha.

Czyli Agata szalona artystka próbuję rysować.
Spódniczka- Sinsay
bluza- Stardivarius




Sarlis
Uwielbiam ją! Ma śliczne rysunki, naprawdę świetne!

http://sarlisart.com
https://www.facebook.com/sarlisart/


4 września 2016
Jak dla mnie dziś się zaczęła jesień. Pierwszy deszcz i zachmurzone niebo. Jeszcze parę dni temu wychodziło się na dwór i nie wiadomo było co zrobić, było tak gorąco. A teraz początki jesieni. 
Uwaga 
Jadę na pociąg i właśnie była gąska na drodze. 

Teraz tylko czekać na jakieś glany i jesień ❤️🍂 
W każdym razie za chwile jadę na pociąg do domu. Cały czas będę patrzeć za okno. 
To w sumie tyle. 
Niedługo zrobię drugą edycje posta "dlaczego kocham jesień". 
Pa!
Cieszycie się na jesień? 
No i jak wam się podoba seria.

Dobra patrząc z perspektywy dzisiaj- jest gorąco. Ja już się cieszyłam na jesień... Mam nadzieję, że niedługo się ochłodzi.


Czyli moje buty- pół botki, pół glany. Były one jednym z tych zakupów "znajdź, przymierz. kup i jedziemy". Są one chyba z CCC, no i tyle chyba.
Scream queens. 
Produkcja American horror story, ale ja jestem straszną strachajdą i po  wszystkich Horrorach i tego typu filmach boje się tragicznie. Scream queens nie są aż tak straszne hm... 
"Kappa House to najbardziej pożądane bractwo na Uniwersytecie Wallace, którym żelazną ręką rządzi Chanel Oberlin (Emma Roberts). Kiedy dziekan Cathy Munsch (Jamie Lee Curtis) oświadcza, że do stowarzyszenia mogą dołączyć wszystkie studentki, a nie tylko elita, dochodzi do serii brutalnych morderstw. Przebrany w strój diabła psychopata rozpętuje piekło na uczelni."
Jeśli to powyżej was nie przekonuję to w serialu gra Ariana Grande.
I przyznam się, że zaczęłam oglądać serial w kwietniu i jeszcze nie skończyłam, na razie czekam na jakiś wolny dzień lub jesienną chorobę i wracam do różowego świata KKT.

Jeśli chodzi o to, gdzie oglądam SQ po polsku to zalukaj.pl- z polskim lektorem, ale bardziej polecam CDA z napisami.
Moja przygoda z Arctic Monkeys była długa... Ogólnie uwielbiam i uwielbiałam większość ich piosenek oprócz Snap out of it. Dotąd. I jakimś cudem ta piosenka przez ostatni tydzień utknęła w mojej głowie i nie chcę wyjść. Serio.



Co tam?
Dziś wstałam 3 minuty przed dzwonkiem na lekcje. Dosłownie. Dziś nie mam już nic w planach, pewnie posprzątam w pokoju (room tour się szykuje) i mam nadzieję, że obejrzę SQ.  Jutro ma być 28C a ja już zaczęłam serię myśląc o deszczu, jesieni i liściach. Niestety. Ostatnie dni (oby!) wykorzystam na jeździe na longboardzie (miał być ulubieńcem, ale coś nie wyszło, więc w następnym poście wam go pokażę). 
Byłam też na urodzinach mojej koleżanki w kręgielni, gdzie na koniec weszła połowa nauczycieli z mojej szkoły. Nauczyciele też się bawią. Chyba.

Życzę wam chłodnej pogody, dobrych ocen i miłego wieczoru (i nocy). 

#wiankidlabianki

#WIANKIDLABIANKI – Dołącz do akcji charytatywnej organizowanej przez @fatmfanclubpl i pomóż Biance! www.florenceandthemachine.pl/pomagamy www.wiankidlabianki.pl

Koniecznie kliknijcie powyżej!


PA!

A teraz, żeby nie było smutno na koniec gif.


Pierwszy post trochę nieogarnięty, ale następnym razem będzie już lepiej, uwierzcie! Trudno to złożyć w pasującą do siebie całość.

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

14 komentarze

  1. Świetny pomysł. Ja już się nie mogę doczekać jesieni porostu ją uwielbiam! Mam trochę podobne Glany co ty :) Grafika posta jest fajna, a serial wydaje się ciekawy chyba zacznę go oglądać :D Rysunek nie jest zły :D
    Pozdrawiam, Weronika
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem, ze seria mi się podoba, jest ciekawa
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedługo wychodzi drugi sezon SQ i nie mogę się doczekać. W zasadzie jest to połączenie horroru i komedii. Dosyć absurdalne, przerysowane, dziwne, czasami lekko żenująca, ale lubię to. Być może ze względu właśnie na Chanel i jej świtę, a zwłaszcza Chanel numer 4, która jest grana przez Billie Lourd, czyli córkę Carrie Fisher :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja musze skończyć ten sezon i jeszcze poczekać aż ktoś przetłumaczy drugi 💗

      Usuń
  4. ja przez kilka ostatnich dni czuję się tak jesiennie :D w sumie chciałabym już kolorowe liście, ale smutno mi się robi na myśl, że o 17 będzie już ciemno :(
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jeden z niewielu minusów jesieni 😕

      Usuń
  5. Ciekawie napisany post. Będę wpadać częściej :)




    WWW.ITSVIVIDNES.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że buty są boskie, uwielbiam takie ♥ SQ oglądałam, ale wydał mi się trochę głupawy, ale za to polubiłam Scream dzięki niemu ;P
    Dobrze, niech jesień sobie jeszcze poczeka, bo mam parę planów, do których potrzeba ciepłych dni :P

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  7. takie buty mega mi się podobają:D choć nie pasują do moich nóżek ale wiem że kiedyś je kupię:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie do moich też nie pasują ;) Nie bez powodu jestem Szkieletem :d

      Usuń
  8. Mega buty :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń