Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Mrocznik 2

By września 15, 2016 ,

Hej! Dziś już drugi mrocznik. Przez tydzień nie było postów- szkoła itd.
Nie było mnie parę dni w szkole, bo jestem chora, ale dzięki temu miałam dużo czasu na napisanie mrocznika, więc przy tym bardzo się postarałam; jest dużo gifów, nowe napisy- mają one oddzielać kategorie, wydaję mi się, że  w pierwszym mroczniku był taki bałagan. 
Więc dajcie znać jak lepiej- z tymi pustymi przestrzeniami czy bez.
Dziś właśnie wróciłam do życia i muszę szybko nadrabiać- nadrabiać lekcję, nadrabiać na blogu, w domu i urodziny. Nie życzcie mi też sto lat, bo urodziny mam dopiero w niedzielę.










Teraz będę się rozpisywać o tym, jak bardzo uwielbiam ten teledysk.
Ja go kocham. Uwielbiam ten słodko- mroczny klimat, tego wilka... wszystko! 
Obejrzałam go już chyba z 20 razy i za każdym razem cieszę się tak, jakbym oglądała go pierwszy raz. W sumie dajcie znać czy (i jak) on wam się podoba.

W najbliższym czasie mam nawet zamiar nagrać własną wersję tego teledysku.
O samej Melanie na pewno jeszcze kiedyś napiszę, ale nie dziś. 
Kolejnym artystą znów jest "ktoś" kogo poznałam dzięki FB i znów ktoś, kto pięknie rysuję (szkicuję), czyli Sketchy Stories.
Sketchy Stories- inaczej Kerby Rosanes, 24-letni (2016) ilustrator posługujący się głównie czarnym cienkopisem na papierze. Stronę na Facebooku na rok 2016 prowadzi 5 lat.

Myślę, że o rysunkach nie muszę nic mówić, są cudowne!
Strona internetowa kerbyrosanes.com

11 września 2016 niedziela
Za tydzień moje urodziny! Wczoraj kupiłam dużego szkieleta do dekoracji. Dziś idę do escape roomów. 

15 września 2016 czwartek (dzień, w którym publikuję ten post)
Więc przez ostatnie trzy dni z powodu przeziębienia nie poszłam do szkoły. Tak przeziębienie przy 30 C. Jutro zapraszam koleżanki na noc z okazji urodzin, a w sobotę idziemy na kręgle. W poniedziałek lub wtorek powinien pojawić się nowy post. 

Właśnie wróciłam z urodzinowych zakupów, więc post pojawił się ciut później. 









Więc jakoś tydzień temu w piątek (chyba) doszły moje długo oczekiwane creepersy (mogliście je zobaczyć w letniej wishliście). Według mnie, jak na pierwszy tydzień użytkowania są bardzo wygodne i śliczne. Jedynym minusem to, to, że średnio się w nich jeździ na longboardzie.
No i koniecznie trzeba nosić dłuższe skarpetki, za kostkę, bo szorują.



Czyli ja byłam chora i stwierdziłam, że zrobię trochę Gifów.
Teraz sami stwierdźcie, jak wam się podobają :) 













Czyli jak zwykle GIF na koniec.
Urzekł mnie ten szkieletowy Gif. 






via GIPHY
Jak wam się podobały te puste przestrzenie pomiędzy kategoriami-lepiej z czy bez?
Żegnam się z wami tak jak odchodzący szkielet o zachodzie słońca <3 
Jak już przeczytałeś posta, zaobserwuj i zostań na dłużej. Bo chyba nie jesteś tu tylko po to, aby skomentować i nigdy nie wrócić?

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

7 komentarze

  1. Dziękuję za pokazanie mi tak cudownego artysty <3
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten artysta ma rzeczywiście genialne prace *_* mi się wygodniej czyta bez przerw pomiędzy kategoriami, ale rób jak Tobie się bardziej podoba haha
    Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie wszystkie teledyski Melanie są świetne! a Tag You're it i Milk and Cookies to moje dwie ulubione piosenki Melanie :)

    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna oryginalna seria!
    http://kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega seria! <3
    Według mnie ten artysta jest genialny!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ups, to chyba pierwszy raz kiedy spóźniam się z komentowaniem twojego posta :/
    Post świetny jak zawszę, jak wcześniej wspominałam pomysł na serie genialny! Czy tylko mi się tak post rozwalił że jest połowa biała?
    Idę zadrobić zaległości z twoich postów z tygodnia, bo przez szkołę i wyjazd zapomniałam o bloggerze xDD
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już raz skomentowałaś :p Biel jest specjalnie, ale się cały czas zastanawiam czy tak zostawię. Po prostu chciałam mieć trochę miejsca pomiędzy kategoriami. Wyszło jak wyszło :p

      Usuń