Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Mrocznik 3- jak zrobić festiwal, dynie, aparat otworkowy,

By września 22, 2016 ,


Hej! Dziś już trzeci mrocznik. Znów tydzień nic nie pisałam, ale mam w planach pisać regularnie, trzy razy w tygodniu do minimum 4 października. Oby się udało. Jak macie jakieś propozycje na posty to piszcie w komentarzach.









Seven Devils
//siedem diabłów//
Florence and the machine

Czyli piosenka maksymalnie wpisująca się w klimat mrocznika nadchodzącej jesieni, bądź Halloween. Właśnie za ten mroczny klimat ją uwielbiam.









 "Jak zrobić swój własny festiwal".

Film po angielsku, ale raczej każdy powinien się połapać, o co chodzi. Mnie się bardzo on spodobał. Mimo iż zaczyna się jesień a film, jest typowo letni to hm... Możemy zrobić jesienną wersję tego, naszego festiwalu.









 Laura Makabresku.
Gdybym mogła (mogę, ale nie chcę) dodałabym ją też jako ulubieńca. 

29- o letnia polka mieszkająca w Krakowie zajmująca się fotografią. Jej pracę są cudowne, magiczne i lekko mroczne. 








Jak mogliście zauważyć ostatnio, coraz rzadziej publikuję posty. Taka seria to duża motywacja, by pisać co najmniej co tydzień. 
Mam teraz dosyć dużo nauki i mniej wolnego czasu. 
Ta kategoria będzie trochę teraz zaniedbana, bo w sobotę lub niedzielę wracam z serią Last week, będzie ona w ulepszonym stylu TEGO POSTA. Czyli bez kiczowatych napisów, miniaturek i z lepszą jakością zdjęć. No i przynajmniej w ten weekend pojawi się post last week z małym vlogiem.













Czyli mój ostatni ulubieniec w ciuchach- sukienka-bluza w miśki z Vinted.pl za około 45 zł. 







Moje mini dynie z NanuNana za niecałe 5 zł.
Zakochałam się od pierwszego wejrzenia i kocham dotąd.
Serio.










Agata i jej "aparat otworkowy"
Czyli dziura w osłonie na obiektyw.
Pierwszy (i na pewno nie ostatni) raz robiłam coś takiego. W sensie próby w fotografii otworkowej dokładniej w fotografii przez dziurkę.








Tym razem nie mogłam się zdecydować, więc wybrałam dwa Gify z tematem dyni. Nie wiem czemu dyni.  Bo jesień, bo dynie...




via GIPHY

via GIPHY





Co myślicie?
PA!
Wesołej jesieni!

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

3 komentarze

  1. Wesołej Jesieni :3 Fajnie wyglądają te zdjęcia "aparat otworkowy" :D Fajne są też te mini dynie! Są prawdziwe?
    Pozdrawiam i czekam na następny czwartek!
    Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, a dyńki są słodziachne :P

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń