Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Mrocznik 4- selfie z drzewem, Tim Burton, YT.

By września 29, 2016




Hej! Dzisiaj jak zawsze w czwartki- mrocznik.







Aurora
Running with the wolves.

Proponuję obejrzeć też teledysk, bo jest cudowny!









Brooke Shaden
fotograf










W związku z tym, że jak już mówiłam: najprawdopodobniej w przyszły poniedziałek pojawi się post z serii Last week, to ta kategoria będzie zaniedbana. 
Za to w sobotę lub niedzielę mam zamiar wstawić post i wrócić post z serią dziwne święta!
Ale to nie jest powód, dla którego nie mam wstawić selfie z drzewem.







T shirt- Sinsay
Spodnie i koszula- Bershka
+ creepersy










Tak. Tak. Tak.





Kanał na YouTube, czyli Simply_kenna.
Dokładniej McKenna Kaelin. 21-letnia dziewczyna tak samo (a nawet bardziej) kochająca jesień jak jej. Prowadzi vlogi, DIY i lifestylowe serie na YouTubie głównie z jesienną tematyką.












via GIPHY
PA!

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

10 komentarze

  1. Nie mogę się doczekać Last Week! Kanał na YT wydaje się ciekawy! Piosenka jest rewelacyjna!
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze nawet nie zdążyłam sprawdzić posta dokładnie jak wygląda, a ty już komentujesz <3

      Usuń
    2. Post podoba mi się. Pomysł na serię super, tylko szkoda, że zostanie ona zaniedbana. Selfie z drzewem wygrywa wszystko :D A o tym artyście pierwszy raz słyszę, ale jak zaczęłam przeglądać jego prace. To po prostu są genialne ^^

      Usuń
    3. hm... Aż tak ją zaniedbuję lub czy wogóle ją zaniedbuję? :(

      Usuń
  2. Już zbadałam kanał na yt i tak jak rzadko na nie zaglądam tak ten mi się niebywale spodobał ♥♥ A zdjęcia Brooke robię niesamowite wrażenie *.*

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  3. Kanał na Yt za subskrybuje jak tylko będę na telefonie :D
    Cudowny outfit! Kocham takie koszule, mogłabym tylko w nich chodzić.
    Ładny wygląd bloga, ale mam pytanie. Czemu niektóre nazwy gadżetów są po angielsku ( np. Home, labels ), a reszta po polsku? To jakiś tajny szyfr? ;D
    W między czasie zapraszam do siebie - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozostałości po ściąganym szablonie
      jak się wezmę za spis postów to wreszcie dokończę kategorię itd.

      Usuń
  4. Zakochałam się w piosence! Z jednej strony szkoda, że nie będzie Mrocznika natomiast z drugiej strony cieszę się, że seria o dziwnych świętach powróci :)
    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mrocznik będzie, nie będzie tej kategorii :D

      Usuń