Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Mrocznik- jesienna seria, wprowadzenie o co chodzi?

By września 06, 2016 , ,





Jak wiecie (albo nie wiecie) rok temu na jesień i zimę zrobiłam serie, która pojawiała się co tydzień, czyli KOTEŁEK (klik). Były tam takie kategorie jak- Co robi kotełek, Link, Inspiracja, Film i piosenka, Pomysł, Nagłówek, Ulubieniec, Blogi, Miejsce, Jedzenie, Zajęcie... I dużo innych :) W tym roku też zdecydowałam się coś takiego zrobić tylko... Trochę inaczej.
Ja całym moim serduszkiem kocham jesień i tą trochę mroczniejszą i ponurą pogodę.
Robiąc tę serię, postaram się wam pokazać, jak wygląda jesień z moich oczu.
Jakie będą kategorie?

  • Outfit- czyli ja i mój faszyn drom raszyn,
  • Zdjęcie-moje i z internetu
  • Artysta-fotograf, malarz, czy ktoś, kto coś sobie bazgra i udostępnia wszystko na Facebooku.
  • Piosenka
  • Film/serial/teledysk
  • Rysunek
  • Co tam?
  • Filmik
  • GIF

Podsumowując z kategorii to tyle, nie obiecuję, że wszystkie będą pojawiały się w każdym poście, a szczególnie filmik.

Skąd pomysł na serię?
Wpadł mi do głowy taki pomysł i zapisałam go "jesienią: tygodnik "mrocznik" mroczna i melancholijna seria jesienny".
Przez około dwa miesiące po kolei wpadałam, na co raz więcej pomysłów aż o to, to co powstało.


Kiedy i jak?
Posty będą się pojawiały w czwartki około 18-19-20.
Dobra.... to do czwartku!

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

8 komentarze

  1. Bardzo fajny pomysł na serię. Będę czekać z niecierpliwością :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie się zapowiada! Nie mogę się doczekać pierwszego postu z tej serii! Śiwetny pomysł!
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa i zapomniałam xD Fajny nagłówek :D

      Usuń
    2. Jeszcze zapomniałam się spytać: Jak zrobiłaś pierwsze zdjęcie? Bo jest meegga! Oraz gdzie jest taki filtr do zdjęć?

      Usuń
    3. Heh, dzięki! Aplikacja na telefon RAD VHS.

      Usuń

  3. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HEY, LOOK UP!
      " Nie bawię się w obs za obs i LBA :), Jeśli zaproponowałeś mi jedną z tych rzeczy to dzięki za spam!🔫"

      Usuń