Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Wesołego roku szkolnego! Relacje z rozpoczęcia roku.

By września 01, 2016 ,




Kiedy zaczynałam podstawówkę myślałam o  tym, żeby przez te trzy lata zdobyć jak najwięcej przyjaciół i jak najlepsze oceny. Teraz po prostu chcę jak najszybciej przejść te (oby) 3 lata.
  T o   c h y b a   n i e z b y t    d o b r e     p o d e j ś c i e     n a    p o c z ą t e k  r o k u .

Ludzie dzielą się na dwa typy osób: tych, którzy wspominają szkołę bardzo dobrze i tych drugich.
Ja na razie jestem tym drugim.
Może kiedyś sobie znajdę pracę sto razy lepszą od szkoły... albo gorszą. 

A jeśli chodzi o dzisiaj to, na rozpoczęciu roku prawie zemdlałam. Hm...



Wesołego roku szkolnego.

A tak poza tym to wracam teraz do was. Na serio. 
Piszcie, jakie byście chcieli posty (mogą być o szkole). 
A wam jak minął ten pierwszy dzień?

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

5 komentarze

  1. A ja mam wakacje, jeszcze tak przez 3 tygodnie września xD
    Zmieniłaś nagłówek tamty podobał mi się lepiej ;)
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och to się przeprowadzam do Niemczech! A w Niemczech wakacje się nie zaczęły w sierpniu?
      Nagłówek jest tymczasowy do 19 września ;)

      Usuń
    2. Zależy jaki Land. Bo Bawariia a okolice Berlina to 2 różne kraje. Mimo to że jest to w jednym dużym kraju i mają wspólną stolice to co Land to inna tradycja, wakacje czy ferie. Akurat my na Bawarii zaczynany 1 sierpnia wakacje do 13 września. Ale koło berlina zaczynają szkołę 1 sierpnia :) Ale jeśli chcesz to wpadaj do mnie na bawariie można zrobić dużo niesamowitych zdjęć ;)

      Usuń
    3. No... w sumie w mam rodzinę w Niemczech, ale bardziej w okolicach Hamburga :d

      Usuń
  2. Ja mm jeszcze wakacje. Dobrze być studentką :D
    (Pozdrawiam, W.)

    OdpowiedzUsuń