Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Wspomnienia, muzyka i wishlista na jesień.

By września 14, 2016 ,


Właśnie na potrzeby spisu postów przeglądałam stare zdjęcia, posty i słuchałam muzyki, którą wtykałam w każdego posta. No i pomijając to, że moje gusta muzyczne były tragiczne (AAAAAAA-POP-AAAAAA) to się wzruszyłam. Nawet nie zauważyłam, kiedy się przeprowadziłam, bo nigdy sobie tego nie powiedziałam. Jeszcze rok temu mieszkałam w moim miasteczku- dalej tu mieszkam, ale teraz co tydzień jeżdżę do Gdańska, do taty.



Przypomniał mi się mój pierwszy, escape room- 3 dni temu "zaliczyłam" mój 20 escape room.
Ostatnio dużo myślałam o tym, aby usunąć bloga. Dziś zrozumiałam, że nie piszę go tylko dla was, ale też dla mnie. To taka machina czasu- jak pisałam, że idę się "koMpać", jak wyjazd do Gdańska na weekend nie był czymś normalnym, jak jeździłam do Białegostoku lub zbierałam orzechy.
Niedługo powtórzę jakieś 20% postów z zeszłego roku np. moje ulubione piosenki, bo moje gusta się zmieniły, a chciałabym zobaczyć za rok, czego słucham teraz.
Albo "Dlaczego kocham jesień"- bo kocham, kocham jesień! Ten post miał duży potencjał, a ja go wtedy zniszczyłam moją idealną ortografią i umiejętnościami fotograficznymi (które dalej są marne heh). Jeśli czytasz to teraz, to daj znać w komentarzu, jak nie napisz "Fajny post, masz rację, zapraszam do siebie".

Mam teraz straszną motywację do dalszego pisania, która ostatnio zanikała. Niech będzie to post, do którego wrócę za rok i się wzruszę. I posłucham tych piosenek:


Wy też możecie posłuchać, 
może się zakochacie.
PS. Nie mogę trochę uwierzyć, że rok temu mogłam napisać dwa posty dziennie!
Powiem wam coś, co was nie obchodzi, ale chce to powiedzieć. Moja rybka (ta, co chciała popełnić samobójstwo klik) jest chora. Więc trzymajcie kciuki, aby wyzdrowiała. 
Pamiętajcie, że za dwa dni mrocznik i będzie on na serio świetny. Jestem chora i nie było mnie dziś w szkole, więc miałam dużo czasu na napisanie go. Będzie bardzo fajny. 


1.Winyle i gramofon
2.Sekrety urody koreanek 
3.A beautiful mess, photo idea book
4.Książka o fotofrafii
5.Case na Telefon-Gudetama
6.Fujifilm
7.Canon 7D
8. Torebka Sailor Moon

Pa!

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

6 komentarze

  1. Cieszę się, że nie usunęłaś bloga, bo w końcu mam co zaobserwować, hehe :) To naprawdę fajna sprawa wrócić do postów sprzed kilku lat i powspominać, świetne porównanie do maszyny czasu :) Mam nadzieje, że będziesz pisać częściej i bez błędów! Żartuje :3
    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeczytaj sobie posty sprzed roku, serio ja szłam się kompać

      Usuń
  2. Dobrze, że nie usunęłaś bloga. Dzięki temu masz co wspominać. Fajne to jest.
    Podoba mi się. Zostaję na dłużej, zaobserwowałam ;)
    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam książkę Sekrety urody Koreanek. :) Chociaż muszę przyznać, że niczego nowego się z niej nie dowiedziałam. Nie usuwaj bloga. :) Bloguj, nawet dla siebie, to bardzo rozwija.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj no coś ty, nie usuwaj bloga ;-; Masz go już tak długo, że aż szkoda by było. Sama chciałabym za kilka lat (jeśli dotrwam) wracać tak do starych postów i wspominać, co teraz jest lepsze :P Ostatnie polubiłam Florence + The Machine, może nie kocham, ale mają kilka świetnych kawałków. Moje serce wciąż pozostaje przy The Rolling Stones i Nirvanie ♥

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń