Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Koniec.

By października 10, 2016


Chciałabym powiedzieć tylko, że w najbliższym czasie nie będę pisać. Może już nigdy nie będę pisać.
Czuję, że moje internetowe życie nie utożsamia się z tym realnym.
Prawie nikt z mojego otoczenia nie wie o tym blogu.

Mam dużo pomysłów na posty i mam czytelników, ale nie mam już chęci.
Sama nie wiem co mam z tym zrobić, może zatęsknię i wrócę albo i nie.

To chyba tyle.
Pa.

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

11 komentarze

  1. Szkoda, że już nie będziesz pisać. O moim blogu wiedzą wszyscy, ale adres ma tylko kilku z moich najbliższych znajomych :)
    Może jeszcze poczujesz, że chcesz pisać, i wrócisz!
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że rozumiem, sama przez dość spory okres a razej ten okres jeszcze trwa miałam taką niechęć do bloga i choć teraz próbuje to zmieniać to dalej brakuje tego czegoś
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rezygnuj, zrób przerwę jeśli tego potrzebujesz, ale nie rezygnuj do końca. Jesienny okres nie jest najlepszym na podejmowanie słusznych decyzji ;) Również mam takie myśli, przez cały czas, ale staram się kulać jakoś do przodu ^^

    Trzymaj się i do napisania :***
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci żebyś niczego nie żałowała:)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielka szkoda, ale to twoja decyzja. Ale zawsze będę czekać na twój powrót ;)
    Pozdrawiam i trzymaj się!
    Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostawiłam ci wiadomość na e-maila :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że kończysz blogowanie. Naprawdę fajnie czytało się Twoje wpisy. Mam nadzieję, że kiedyś zmienisz zdanie i wrócisz do nas. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Minie troszkę czasu i wrócisz, każdy wraca. Mam nadzieję, że jak najszybciej. Bardzo fajny blog ze sporym potencjałem - warto to wykorzystać. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Warto wrócić do blogowania, ponieważ jest to świetny sposób wyładowania własnych emocji oraz dzielenia przemyśleń z innymi. Poza tym na blogu można z czasem trochę kasy zarobić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Warto potraktować swojego bloga jako pamiętnik, ponieważ dzięki temu będziesz w stanie rozładować całą masę emocji oraz będziesz miała łatwiej znaleźć rozwiązanie problemów. W tej chwili jesteś anonimowa, dzięki czemu nikt nie będzie Cię wytykał palcem, że to czy tamto. Zachęcam do powrotu i czekam na kolejne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń