Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Last week-ostatnie dni, jesiennie, koty.

By października 04, 2016



Hej! Dziś po długiej przerwie wracam do serii last week.
Post miałam opublikować tydzień temu i miał być on z vlogiem. Niestety przy obróbce jakość wideo poległa, a ja mam nauczkę, aby nigdy więcej nie próbować z vlogami.

1. Karmienie bezdomnych kotów za blokiem.
2 i 3 Prawie codzienne spacery do parku na kasztany.
4. Siedzenie na drzewie w lesie.

1. Moje pity party na strychu
2 i 3 Gitara elektryczna i gramofon ze strychu
4. Baza na strychu

1. Bekon, śniadanie.
2 i 4 spacery
3. Siedzenie na drzewie.

1. Długi czas naświetlania.
2. Powtórzyło się mi zdjęcie.


Poranki

Drzewa

Od razu powiem, że dziś (04.10) mia łam opublikować post z okazji dnia dobroci dla zwierząt. Niestety nie mam wystarczająco zdjęć więc możliwe, że pojawi się post na dzień kundelka.
W każdym razie bądźcie dobrzy dla waszych (i nie waszych) zwierzątek.

To żegnam was.
Do czwartku, do mrocznika.

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

14 komentarze

  1. SUper post! To pierwsze zdjecie jest bombowe! Podaj snapa chetnie Cie dodam! Moj to : zakupholiczka6
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie takie małe rzeczy a tworzą nasze życie ! Grasz na gitarze ? Ja jak zwykle ze słomianym zapałem próbuję się uczyć ale średnio wychodzi :) Pozdrawiam ! https://urozmaiconastrategia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny mix! Dużo wspomnień!
    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie podoba mi się Twój blog! Jest w nim to, czego nie ma na innych ♥
    Świetne posty z tej serii :)
    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka piękna gitara! Ja muszę swoją wyciągnąć z szafy i oczyścić, mega dawno nie grałam :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka fajna baza na strychu :P

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kiedyś chciałam się nauczyć grania na gitarze ale w końcu nie wyszło :/
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Grasz na gitarze? Wow, podziw! Świetne zdjęcia, 2 kolaż 1 zdjęcie jest mega!
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie gram na gitarze :d Ale znalazłam dwie gitary na strychu :)

      Usuń
  9. Bardzo fajny post :) śliczna gitara.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie dopiero zaczynam http://paulabiliniewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś niesamowitego! A gitara to akustyk, prawda? Bardzo ładna, warto nauczyć się na niej grać - jej brzmienie jest wyjątkowe i bardzo przyjazne dla ludzi. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń