Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Mrocznik 5- malowanie światłem,

By października 06, 2016 , ,

Hej! Dziś znowu mrocznik. Tym razem trochę więcej fotografii niż w ostatnim czasie, czyli malowanie światłem. To powyżej i to, co zaraz ukarzę się waszym oczom to efekty chwycenia latarki i zmienienia paru ustawień w aparacie.
Mam nadzieję, że wam się spodoba.

Heavy in your arms
Florence and the machine


Znów piosenka bardzo pasująca do jesiennej i ponurej atmosfery. Piosenka, jak i teledysk. Osobiście uwielbiam tę piosnkę. No więc... sami zobaczcie.

Czyli mój ostatni ulubieniec Vinted o, którym napiszę więcej w ulubieńcach z września i sweter, który miał trafić do śmieci.

Kawaii Factory
27 o letnia Carolina zajmująca się grafiką. Bardzo uroczą grafiką.



Malowanie światłem.
Czas naświetlania u wszystkich zdjęć to 8 sekund (zdjęcia z napisem składałam). Oto efekty mojej 'pracy'. No i nie patrzcie na tego kota poniżej, on się nie liczy.





DUFF "Ta gruba i brzydka"
Film oglądałam dosłownie przedwczoraj z moją kuzynką. Był dosyć fajny, może nie najlepszy, ale myślę, że warto obejrzeć.
Film opowiadający o dziewczynie, która została "tą najgorszą" w kręgu swoich  przyjaciółek. Jak dla mnie film z typowym akcentem Amerykańskich filmów z liceum i nastolatkami w roli główniej.


GIF i się z wami żegnam!

via GIPHY

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

17 komentarze

  1. Świetne są te prace ze światłem, chętnie zobaczyłabym je więcej! :D

    o-r-o.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam The Duff :) Fajne zdjęcia, z malowaniem światłem :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie miałam zamiar obejrzeć ''The Duff'' :D Malowanie ogniem - prześliczne. Jak to się dokładniej robi? A kot śliczny. :P
    Prace Caroliny są prze-u-ro-cze! Magia, po prostu magia.
    Piosenki nie kojarzę, ale zaraz nadrobię, a gif przesłodki. :D
    Pozdrawiam!
    W wolnym czasie zapraszam do siebie: KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ustawiłam naświetlanie na pare sekund i rysowałam latarką lub ogniem.

      Usuń
  4. Film "The Duff" mogłabym oglądać bez końca, bo go uwielbiam! A outfit bardzo mi się podoba, oryginalne połączenie :D
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie za bardzo wiem o co chodzi z tym mrocznikiem, ale są to chyba ulubieńcy? Oglądałam the duff, bardzo fajny film!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pare postów niżej wytłumaczenie. Po prostu seria.

      Usuń
  6. Styl vinted jest zdecydowanie moim ulubieńcem :D Mam bardzo podobny sweter do tego na zdjęciu ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam jak też się kiedyś tak bawiła świetłem i robiliśmy skrzydła :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Malowanie światłem świetnie wyszło. Gif jest przezabawny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne to malowanie światłem! + DUFF też uwielbiam!
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam The Duff! Ciekawe jest to malowanie światłem :)
    Pozdrawiam,
    HIMARLENA.BLOGSPOT.COM/KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie wierzę, ja nie wierzę. Nigdzie nie mogę trafić na sweterek w takim kolorze i to w cenie, która nie próbuje ci wydziubać oczu :< Przeuuroczy kotełek ♥♥

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny outfit :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekty świetlne wyszły naprawdę ładnie :) Co do zdjęcia z ciciusiem: to właśnie on wygląda najładniej na tym zdjęciu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. To małe i mruczące coś! <3 Koty zawsze wyglądają najlepiej na zdjęciach. Wydaje mi się, że masz potencjał z tym blogiem, fajnie było na niego trafić (w sumie przez przypadek). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń