Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Październik- dziwne święta, postanowienia, posty.

By października 01, 2016 ,




Hej! Dziś wracam do serii dziwnych świąt i miesięcznych postanowień. Mam nadzieję, że się spodoba.



1 PAŹDZIERNIKA- 
Dzień Wegetarianizmu i Międzynarodowy Dzień Muzyki.

2 PAŹDZIERNIKA-
 Dzień Ptaków oraz Zwierząt Hodowlanych.

4 PAŹDZIERNIKA- 
Światowy Dzień Dobroci Dla Zwierząt.

5 PAŹDZIERNIKA-
 Światowy Dzień Nauczyciela.

11 PAŹDZIERNIKA-
Międzynarodowy dzień wychodzenia z szafy. Nie macie pomysłu jak go świętować? [ZOBACZCIE JAK] Pojedźcie do IKEI, wyjdźcie z szafy, mówcie, że jesteście z Narnii.



14 PAŹDZIERNIKA- 
Dzień Nauczyciela, Dzień Edukacji Narodowej.

15 PAŹDZIERNIKA-
Dzień Mycia Rąk.

21 PAŹDZIERNIKA-
Dzień jabłka

25 PAŹDZIERNIKA-
Dzień kundelka.

30 PAŹDZIERNIKA-
Zmiana czasu z letniego na zimowy.

31 PAŹDZIERNIKA-
 Halloween/ Dziady.


1. Oszczędzać. Rzecz, którą bez końca dodaję do tych bezsensownych list. Mam zamiar w następnym roku kupić sobie jakiegoś Canona.
2. Wysypiać się i wstawać na wschody słońca. Pochwalę się, raz we wrześniu wstałam o 5:15. 
3. Przeczytać parę książek.
4. Uczyć się fotografii, rysować, nie marnować czasu.
5. Nie tracić nadziei oraz chęci do posiadania ładnej oceny na świadectwie w czerwcu. Czyli uczyć się mimo trudności losu, tzn. internet.
6. Spędzić jakoś halloween. Nie jestem atejistkoł ani nie wywołuje duchów. Halloween to chyba najbardziej jesienne święto "znane" w polsce. 
7. Pisać. Posty... O! I planuję parę dosyć innych postów związanych z halloween na świecie oraz niedługo będzie dużo jesiennych postów.
 8. Znajdywać więcej muzyki. 
9.  Kupić sobie gramofon i winyle. Może postanowienie nie na październik, lecz ogólnie.



Jedna, ale boska, cudowna, niesamowita, jedyna w swoim rodzaju piosenka, którą pokochałam i to bardzo. Czuję, że będzie mi towarzyszyć przez cały październik.
No i tytuł "Sweater Weather".



Film Osobliwy dom pani Peregrine.
Premiera jest chyba 7 października, ale film już puszczają przedpremierowo w kinach. Nie dość, że Tim Burton to jeszcze piosenka Florence "Wish you were here". A poza tym już po trailerze widać, że to będzie coś pięknego.

Poza tym filmem chciałabym również pójść do kina na Nerve i Jak zostać kotem.

Posty w październiku. Czyli co planuję napisać w tym miesiącu:
1. Mroczniki
2. Halloweenowy post
3. Haul z ebaya 
4. Post o halloween w różnych krajach
5. Jesienny i halloweenowy obiektyw (jak długo ich nie było)
6. 2-3 last weeki
7. Inspiracje
8. 2-3 zaległe posty z wakacji
9. Ulubieńcy
10. Podsumowanie października
11. Dekoracje do pokoju DIY
12. Room tour

Czas start.

Żegnam was i miłego października!
Zdjęcia- Tumblr, tło pierwszego zdjęcia moje.

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

11 komentarze

  1. Genialny pomysł z przedstawieniem oryginalnych świąt! Pierwszy raz to widzę na jakimkolwiek blogu. Sweater Weather też już pojawiło się na mojej październikowej playliście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te święta są genialne w last week! Czekałam na ten post dość długo :3 Ja mam zamiar uzbierać trochę pieniędzy na nowy laptop oraz aparat, ale znając mnie wydam na lakiery do paznokci czy bezsensowne słodycze xD Ja czekam na 1 listopada aby wkońcu móc iść na Violette xD Bo jestem ciekawa czemu aż tyle osób o tym filmie mi pisało :D
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. em nie rozumiem pierwszego zdania :d No i ten dzięki ":)

      Usuń
  3. Jej, nie miałam pojęcia, że tyle się dzieje w październiku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z tymi świętami! Nie miałam pojęcia o większości ;) Zostaje tutaj na dłużej!

    Pozdrawiam
    czesctuola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z tymi świętami, ale wstanie o 5:15 to nie jest aż taki wyczyn, chociaż o 5:00 jeszcze słońce nie wchodzi :`(

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne święta mi sie tam podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dopisałabym do tych świąt moje urodziny, haha.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wszystkiego najlepszego! Jak mogłam zapomnieć o czymś tak ważnym???

      Usuń
  8. Z tych dni kojarzyłam tylko dzień muzyki, dzień nauczyciela i halloween :) Nie wiedziałam, że istnieje dzień mycia rąk ^^

    OdpowiedzUsuń